Reklamacije i povrati

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave ili nekog drugog nedostatka naših proizvoda, molimo Vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primanja pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju na Bionatura d.o.o. i to: e-mailom na info(@)bionatura.ba, telefonski na broj +387 62 241 470 / +387 62 200 930, faxom na broj +387 32 781 160 ili pismeno u zakonskom roku.

Pravo na reklamacije kupac stiče ako:

  • roba nije isporučena po stavkama iz narudžbe,
  • isporučena roba ne odgovara deklarisanim standardima,
  • došlo je do oštećenja prilikom isporuke.

Pri primanju robe kupac provjera ispravnosti narudžbe, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah dužan napomenuti dostavljaču.

Nakon primanja vašeg zahtjeva za reklamaciju informisati ćemo Vas da li artikal može biti zamijenjen za novi (ukoliko je riječ o startno neispravnom proizvodu ili artikal ne odgovara deklarisanim standardima), ili izvršiti povrat novca.

Sve navedene pritužbe ili žalbe riješit ćemo u dogovoru s kupcem, odnosno primaocem robe u obostranom interesu.

Otkazivanje narudžbe

Ako želite otkazati narudžbu možete to učiniti kontaktiranjem naše korisničke podrške e-mailom na info@bionatura.ba ili nas nazovite na broj +387 62 241 470 / +387 62 200 930.

Niste sigurni!

Kontaktirajte nas za sva dodatna pitanja u vezi reklamacija i povrata.

 
Naše proizvode možete pronaći

u svim dm marketima, većim Bingo i Konzum (Mercator) centrima kao i u bio trgovinama širom BiH.

Naše proizvode možete poručiti online,

dostava brzom poštom na području cijele BiH.

Organski certificirano