U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave ili nekog drugog nedostatka naših proizvoda, molimo Vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primanja pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju na Bionatura d.o.o. i to: e-mailom na info(@)bionatura.ba, telefonski na broj +387 62 241 470 / +387 62 200 930, faxom na broj +387 32 781 160 ili pismeno u zakonskom roku.
Pravo na reklamacije kupac stiče ako:
- roba nije isporučena po stavkama iz narudžbe,
- isporučena roba ne odgovara deklarisanim standardima,
- došlo je do oštećenja prilikom isporuke.
Pri primanju robe kupac provjera ispravnosti narudžbe, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah dužan napomenuti dostavljaču.
Nakon primanja vašeg zahtjeva za reklamaciju informisati ćemo Vas da li artikal može biti zamijenjen za novi (ukoliko je riječ o startno neispravnom proizvodu ili artikal ne odgovara deklarisanim standardima), ili izvršiti povrat novca.
Sve navedene pritužbe ili žalbe riješit ćemo u dogovoru s kupcem, odnosno primaocem robe u obostranom interesu.
Otkazivanje narudžbe
Ako želite otkazati narudžbu možete to učiniti kontaktiranjem naše korisničke podrške e-mailom na info@bionatura.ba ili nas nazovite na broj +387 62 241 470 / +387 62 200 930.
Niste sigurni!
Kontaktirajte nas za sva dodatna pitanja u vezi reklamacija i povrata.